Glamcor to marka, która w świecie brwi i rzęs wyrobiła sobie stabilną, wysoką pozycję. Dzięki swojemu ponadczasowym designowi oraz pozycjonowaniu się marki na półce premium lampy Glamcor w oczach wielu stylistek brwi i rzęs dodaje prestiżu salonowi. Czy warto zdecydować się na taką inwestycję?

Glamcor – historia

Marka Glamcor jest rozpoznawalna na całym świecie jako producent najwyższej jakości oświetlenia i akcesoriów dedykowanych dla branży beauty, medycyny estetycznej, fotografii oraz innych dziedzin wymagających precyzyjnego oświetlenia. Jej historia to przykład, jak odpowiedź na niszową potrzebę może przekształcić się w międzynarodowy sukces.

Glamcor założył w 2010 roku Erik A. Kaiser , który dostrzegł rosnące zapotrzebowanie na profesjonalne oświetlenie w branży kosmetycznej. W tamtym czasie wiele osób w branży korzystało z niewygodnych, mało wydajnych i niepraktycznych źródeł światła, co znacząco wpływało na jakość ich pracy. Eric postanowił stworzyć rozwiązanie, które połączyłoby mobilność, wydajność oraz ponadczasowy design, który odpowiadałby markom i salonom w branży beauty.

Pierwszy sukces – seria Elite

Przełomowym produktem marki była lampa Glamcor Elite, która szybko zdobyła popularność wśród makijażystów, stylistów rzęs, artystów tatuażu i kosmetologów. Jej cechy, takie jak regulowane światło LEDlekka konstrukcjałatwość przenoszenia oraz stylowy design, uczyniły ją niezastąpionym narzędziem pracy. Glamcor jako jedna z pierwszych marek wprowadziła innowacyjne rozwiązania, takie jak np. dotykowe panele do regulacji światła.

Filozofia marki

Glamcor od początku swojej działalności koncentruje się na dostarczaniu narzędzi, które ułatwiają pracę profesjonalistom. Produkty są projektowane z myślą o ergonomii, wydajności oraz jak przystało na branżę beauty – ponadczasowym, efektownym designie.

Obecna sytuacja

Obecnie produkty Glamcor są sprzedawane w ponad 70 krajach. Lampy Glmacor są używane przez stylistki brwi i rzęs, wizażystów, a także w branży medycznej i fotograficznej.

Lampa Glamcor podczas zabiegu.

Glamcor w Polsce

Na ten moment, na polskim rynku można znaleźć lampę Glamcor Revolution X. Jest to podstawowy i na dobrą sprawę jedyny model, który na stałe zagościł w ofertach sklepów dla stylistek, a tym samym w salonach beauty. Na polskim rynku, na ten moment ciężko znaleźć więcej produktów tej marki. 

Mimo bardzo rewolucjonizującego rynek lamp dla branży beauty pomysłu, po pewnym czasie innym producentom udało się „dogonić” Glamcor w produkcji użytecznych, ergonomicznych lamp kosmetycznych, ale mimo wszystko, nadal bardzo mało producentów kładzie nacisk na design swoich lamp. Dlaczego? Cena, którą ustalają producenci Glamcor, jest często prawie dwa razy wyższa niż ceny konkurencji. Tylko Glamcor, ze swoją pozycją na rynku i prestiżem może pozwolić sobie na ustalenie takich cen.

Dlatego właśnie lampę Glamcor spotkamy bardziej jako efektowny gadżet lub element wystroju salonu, a rzadziej jako lampa do stylizacji nie do zastąpienia.

Lampa Glamcor, a cena

Jeśli chodzi o cenę lamp marki Glamcor, to jest ona zdecydowanie wyższa od konkurencji, przez to właśnie wiele salonów beauty rezygnuje z tak dużej inwestycji, na rzecz tańszych lamp, które są często identyczne w kontekście funkcjonalności.

Na dzień pisania tego artykułu ceny Lampy Glamcor Revolution X wynoszą od 1099 do 1299zł. 

Czy powinnaś zdecydować się na zakup?

Historia sukcesu Glamcor pokazuje, że dostrzeżenie niszy na rynku, połączenie innowacyjności z dbałością o jakość, a zarazem umiejętność słuchania klientów to kluczowe czynniki sukcesu w biznesie. Firma ta nie tylko zrewolucjonizowała sposób pracy z oświetleniem specjalistów z branży beauty, podniosła standardy oświetlenia na zupełnie nowy poziom oraz całkowicie zredefiniowała punkt spojrzenia na pozornie mało znaczące elementy pracy każdej stylistki brwi i rzęs. Ale czy tak naprawdę ogromny sukces, który odniósł Glamcor powinien motywować Cię do zakupu lampy tej marki? Zdania są podzielone. Niektóre stylistki mogą powiedzieć, że lampy od Glamcor nie mają już absolutnie żadnej przewagi nad lampami konkurencji, a już na pewno nie taką jaką mieli przed laty. Z drugiej strony znajdą się stylistki, które stwierdzą, że za wyjątkowy design czy sam fakt posiadania narzędzi z wyższej półki cenowej warto dopłacić kilkaset złotych. Ostatecznie, to Ty jako stylistka musisz podjąć decyzję, czy inwestycja ta, doda wartości Tobie oraz Twojemu salonowi beauty.