Sasha Krystyna, bo tak nazywa się założycielka oraz głowa firmy, bardzo dynamicznie próbuje przejmować rynek stylizacji brwi i rzęs w Polsce z pomocą nowej marki Kaskaderka i idzie jej całkiem nieźle.
Mocny start
Kaskaderka to marka, która bezdyskusyjnie zaliczyła jeden z lepszych startów w kraju. Nic zresztą dziwnego, powstała przecież z fuzji dwóch mocnych marek: Lightbrow i Fashionlash. Lightbrow to marka, która znana była przede wszystkim z bardzo popularnych produktów pielęgnacyjnych takich jak szampony, cleanery czy olejki, a Fashionlash z drugiej strony wsławiła się przez produkcję rzęs do przedłużania. Obie te marki łączy jedno: wielki udział w polskim rynku brwi i rzęs, a Kaskaderka zdaje się mieć potencjał na jeszcze więcej.
Rebranding bestsellerów Lightbrow
Dobrym ruchem ze strony firmy, było w pierwszej kolejności skupienie się na produktach, które były absolutnie esencjalne w rdzeniu firmy.
Nowe pomysły, nowe produkty
Kaskaderka to teraz nie tylko klasyki z poprzednich brandów. Teraz poza już wcześniej wspominanymi produktami, mamy produkty do laminacji brwi i rzęs oraz farbki.
Produkty do laminacji od Kaskaderki to chyba największe zaskoczenie. Największe zalety tych produktów to:
- Bardzo szybkie działanie
- Piękny zapach – przyjemna woń truskawki – coś totalnie innego niż to, co oferowały firmy dotychczas
- Duże, ekonomiczne opakowanie – Kolejna rewolucja na rynku ze strony Kaskaderki – 30ml opakowania produktów to 3 razy więcej niż oferuje konkurencja.
- Cena – Jak na wspomnianą wcześniej pojemność 129,90zł to naprawdę atrakcyjna cena
Tak naprawdę jedynym minusem, który możemy zaobserwować to to, że wspomniana moc produktu może przekładać się na wyższe prawdopodobieństwo wystąpienia podrażnień lub zaczerwienienia, tym bardziej jeśli będzie z nich korzystać początkująca stylistka brwi, aczkolwiek na ostateczny werdykt będziemy musieli jeszcze poczekać.
Z nowych produktów musimy docenić także farbki do brwi i rzęs. To kolejne zaskoczenie spod szyldu Kaskaderki. W tej kategorii kolejny raz musimy docenić cenę. 39,90zł za farbkę to jedna z najniższych cen na rynku.
Co do wachlarza kolorów, Kaskaderka zdecydowała się pójść w prostotę, do wyboru mamy 5 kolorów farbek o popularnych nazwach, które bardzo łatwo dobrać do odcieniu włosa Klientki.
Opisy kolorów ze strony internetowej producenta prezentują się następująco:
01 Warm Brown – ciepły odcień brązu, idealny dla osób o ciepłej karnacji, jednocześnie nie jest to rudy kolor.
02 Light Brown – jasny chłodny odcień brązu, doskonały dla delikatnych, subtelnych stylizacji.
03 Neutral Brown – neutralny odcień brązu, który sprawdzi się przy każdym typie urody.
04 Cold Dark Brown – ciemny, chłodny brąz, perfekcyjny dla wyrazistych, eleganckich stylizacji.
05 Black – intensywnie ciemny odcień, który nadaje dramatyczny, głęboki kolor. Zalecany do koloryzacji rzęs lub do ochłodzenia innych kolorów.
Merytoryczne podejście Kaskaderki
Kolejnym elementem, który bardzo zaskoczył przy okazji premiery nowych produktów to to, jak poważnie Kaskaderka podeszła do nauki stojącej za laminacją brwi i rzęs. Do tej pory producenci nie za bardzo dbali o to, aby prezentować swoje badania w tematach swoich preparatów. W przypadku Kaskaderki otrzymaliśmy naprawdę wyczerpujące materiały na temat tego jakie składniki aktywne produkty te zawierają, jakie mają działanie. Otrzymaliśmy niemalże wszystko, czego można oczekiwać od producenta profesjonalnych kosmetyków.
Jak rynek zareaguje na taką rewolucję cenową?
Ten aspekt ciężko przewidzieć. Nie wiemy także, jaką strategię docelową obrała Kaskaderka. Czy tak niskie ceny to tylko chwyt na start, aby przekonać do siebie pierwszych klientów, czy to bezpośrednie wyzwanie dla innych producentów? To okaże się w najbliższej przyszłości. Jeśli Kaskaderka będzie w dalszej perspektywie utrzymywać tak niskie ceny, a popularność produktów będzie stale rosła, inni producenci mogą mieć niemały problem z utrzymaniem swojego udziału w sprzedaży na polskim rynku.
Na razie projekt podbicia rynku brwiowego w nowej kategorii w wykonaniu Kaskaderki wygląda obiecująco, a wiedząc jak wyrazistą oraz skoncentrowaną biznesowo osobą jest Sasha możemy się spodziewać bardzo dynamicznego wzrostu, a przez to też popularności wśród stylistek brwi w całej Polsce.